مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-19اقتصادي

لزوم تکمیل زیرساخت های مرزهای سه گانه آستارا


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در جریان بازدید از مرزهای زمینی، ریلی و دریایی آستارا بر تکمیل زیرساخت های این مرزهای رسمی به منظور توسعه بیش از پیش اقتصادی تاکید کرد.

- ایسنا/گیلان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان در جریان بازدید از مرزهای زمینی، ریلی و دریایی آستارا بر تکمیل زیرساخت های این مرزهای رسمی به منظور توسعه بیش از پیش اقتصادی تاکید کرد.

حسین محمدیان امروز 27 مهر در جریان بازدید از مرزهای سه گانه ریلی، دریایی و زمینی آستارا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با راه اندازی سامانه جدید نوبت دهی، رانندگان حمل و نقل جاده ای می توانند از هر نقطه از کشور برای تردد از مرز آستارا نوبت گیری کنند اظهار کرد: تلاش بر آن است با بهبود وضعیت مرزهای آستارا و رفع مشکلات، زمینه توسعه مبادلات و رونق اقتصادی منطقه فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه در آستارا علاوه بر مرز جاده ای که خودروهای سنگین از آن تردد می کنند مرز دریایی و ریلی نیز داریم و درصدد رفع مشکلات آنها هستیم افزود: در حوزه جاده ای مشکلاتی وجود دارد که حضور مسئولین کشوری و استانی در راستای رفع موانع پیش رو به منظور صادرات غیرنفتی کشور می باشد.

محمدیان در خصوص نوبت دهی کامیون ها نیز عنوان کرد: با توجه به ساماندهی و ایجاد سامانه الکترونیکی، امکان نوبت ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تکمیل زیرساخت های مرزهای سه گانه آستارا

لزوم تکمیل زیرساخت های مرزهای سه گانه آستارا